Thursday 8 July 2010

makluman....

Blog Pendidikan Awal masih baru ,
aku belum sempat update banyak2 ,
jadi sesiapa yang aku dah invite tu.. (berdasarkan maklumbalas korang dari sini)
maaf ye kalau topic2 tu dah pernah korang baca sebelum ni...
aku sedang usaha mengumpulkan semula nota2 aku terdahulu
dan menambah sikit2 yang perlu
dan insya'allah akan aku kongsi serba sikit maklumat yang aku tahu..
dalam blog tersebut...
dan mungkin bahagian"pendidikan" dalam blog ini (tulis-tulis aje)
akan aku transfer ke dalam blog "Pendidikan Awal".. akan datang..
(aku buat sikit demi sedikit)
terima kasih


Pendidikan Awal

jika benar2 ingin membaca blog tersebut
sila email pada saya (wannfariza@gmail.com)
1. email address anda
2. nama anda
3. blog/website anda (url)
4. umur anak2 anda (+nama)

terima kasih atas kerjasama anda... semoga anak2 anda berjaya dan gembira..



"The Secret to Great Baking is in The Ingredients." Regan Daley

No comments: