Friday 30 April 2010

Apa encik Hassan buat di rumah.....

Apa aktiviti encik Hassan di rumah?


Mengadap Laptop dia....



Belajar....





Kreatif..
Modify basikal.. letak segala macam yg sepatutnya ada pada sebuah kereta...
sport rim, signal kana kiri.. logo...










Melukis apa aje... di Laptop..
(termasuk modify slide belajar dia yg pernah aku buat dulu..)








Melukis apa yg dia fikir dan lihat... di White Board dia...






Menulis cerita .. di Power point...
(cerita yg dia sendiri tulis... tanpa rujukan aku.. utk ejaan atau jalan cerita..... ni semua dia yg pikir dan tulis..)



Painting...
Main Lego..






5 comments:

SemuaTentangKita said...

ni dia buat sendiri ker? haha..kreatifnyer budak nih..

Crazee Choc's said...

rizza.. u really inspire me.... tp tak terbuat aku..... aku mmg respect kat kau!

Min Aina Ila Aina said...

Kagum, kagum.

Kak, ada cadangan apa aktiviti seni (bukan seni suara atau seni lakon layar) yang boleh untuk anak umur setahun.Anak saya masih suka masukkan benda dalam mulut, aktiviti melibatkan pen dan warna ni takpe ke?

Rizza said...

mrsharis, yup.. tu semua dia yg buat sendiri..

marisa... hehhehhe ala kita ajar sikit2 je.. awak pun boleh buat kan...

min aina ila aina... cuba beri magnetic board.. utk dia melukis dan menulis.. jgn beri pencil/colour atau apa2 yg tak sesuai ngan umur dia... beri warna/pencil lepas dia betul2 dah mahir guna magnetic board... ok...selamt mencuba

eZa said...

full of healthy activities! ;)