Monday, 28 December 2009

apa sahaja la ye..

Amboi meriah sungguh perayaan hari Natal kat Msia ni.. kalah kat obesi.... ramai sgt kot yg menyambut nye dia Msia... pelik-pelik..... pening aku tgk kat mall kelmarin... [subang parade]..


Cuaca... mmm kejap hujan kejap panas... cuma tak de salji je.. hehhehahhahha
haru le kalau ade salji..... lagi2 kalau paras pinggang kan... macam leh berenang je kan.. heheh


beberapa hari lagi ... tahun baru Masihi lak.... 2010... kejap je dah berubah tahun...


mmmmmmm kek?... kek coklat je la aku jual nanti.......


Hassan... dah nak masuk 5 thn pada tahun 2010 ....


aku.. seperti biasa... slim slim je.. hehhehe..
rindu nye aku nak minum susu coklat di obesi hehhe yg sedapppp...
tak jumpa di msia....


aku mula aktif kembali kat blog ni.. nak godek2....
semasa aku dok godek blog... aku terperasan.. aku tak dpt merempit kat blog Mrs Noba.. agak nye aku tertinggal keretapi kot... Mrs Noba.. aku nak gak baca blog cik kak yg sungguh rupawan


sesapa rasa senarai blog nye tak de dalam "Blog List" saya tu.. bagitau la ye...
byk link yg tak jumpa... akibat dari tukar2 pc dan masalah teknikal...


ok.. terima kasih..










2 comments:

anN said...

hye! plz vote me kat

http://shawlsayucinta.blogspot.com/search/label/contest

no.3 ANNURAIN tq!

rizza said...

anN, siapa ni ye?