Sunday, 2 August 2009

dah 3 tahun da....

Alhamdullillah...

Dah 3 tahun kami disini.. menemani Bapak Hassan yang belajar disini...

insya'allah tak lama lagi kami akan kembali ke negara tercinta Malaysia..
dalam bulan ni gak.. tak de tarikh tetap lagik... Yahooo!!!!

Sepanjang berada disini... bertambah lagi pengalaman aku bercampur dengan org tempatan sini..
byk pengajaran, pengalaman dan ilmu yang manfaat yang aku perolehi tak ternilai harganya ...

Hassan juga mendapat pelbagai ilmu melalui sekeliling..., belajar macam2... menjadikan dia kuat mental dan fizikal.... berkomunikasi... berinteraksi... berfikir meluas dan dia pun tau le nak Halal ke ?? bila bab beli makanan.... sama2 dok baca ingredient ... belajar sesuatu yg 'praktikal'

Tak lama lagi... aku akan kurang dapat berblog... bersiap sedia utk balik msia le.. kena la tamat kan perhidmatan telefon, internet.... dan sebagainya...


Adios!!!

4 comments:

syikin said...

welcome back! x sabo nak pi kdai kek kak rizza hehehe

rizza said...

syikin... tak mampu le saya ade kedai lagik .... di rumah aje.. kecil kecilan...

MN said...

nak balik dah???
weeeeeeeeeee...boleh la saya makan kek sedap! echehhhh...

rizza said...

MN.... soooon...
insya'allah boleh makan.. tapi tak tau le rase apa hehhehe