Wednesday, 12 August 2009

Confessions of A CHOCOHOLIC...

Khas buat semua yang menjawab soklan/Tag saya itu...
terima la... gambar kek utk santapan mata kalian...

Picture by Rizza "Secret Recipe"



Bermula dengan pertanyaan saya di sini...
terima kasih kepada yang memberi komen dan menjawab soklan tersebut ...
amat saya hargai atas kesudian anda semua...

Dan seterusnya ia telah di jadikkan TAG oleh Cik Zufa di sini.. amat saya berterima kasih sgt..
dan juga TAG yg di buat oleh Cik Zety yang bergambar amat memikat hati saya..

Maka sesiapa yang membuat lalu lintas atau laluan laju di ruang blog saya ini..
saya minta anda membuat TAG tersebut beserta gambar....
[dikecualikan pada yang dah jawab diruang komen dan yg dah buat Tag tersebut.. TQVM]

sila beritahu saya jika anda dah buat TAG tersebut.. terima kasih banyak-banyak ye...

****

TAG


Confessions of A CHOCOHOLIC...

1. Kek Coklat kegemaran anda?

Kek Coklat Mud


2. Kek Coklat jenis apa yang anda minat
[Brownies/Moist/Kering/Kukus/Cupcake/Muffin/ etc] ?

Mud, Muffin... segala nye asalkan coklat....


3. Biskut Coklat kegemaran anda?

Choc Chip Cookies



4. Coklat bagaimana yang anda suka?

semua terutama berkacang [Hazelnut] kecuali yg ade mint...


5. Dimana kah anda biasa membeli Kek Coklat kesukaan anda [termasuk Biskut/Coklat]?

kedai sendiri hehheh


6. Apakah mengenai Coklat yang anda suka [bab makan le... ]..
(suka rasenye ke.. bentuk nye ke.. rekaan2 pada kek/biskut/coklat tu ke?.. atau suka kelainan ..)?

bau kek lepas keluar oven, rasa kek/coklat/biskut, rupa bentuk
[kualiti]

7. Berapa kah harga sebiji kek yang biase anda beli ?

kira rege kos je...


8. Adakah anda hanya beli sebiji cupcake aje?

tak cukup kot...


9. Tag sesiapa yang anda suka - 5 orang lee.

semua dalam senarai bloglist tu...

10. Sila tinggal kan komen di blog saya ini jika sudah membuat TAG tersebut.
[saya akan pi membuat lalu lintas hormat]



** gambar2 kek kesukaan saya dah ade dalam blog saya ni kan...



########################

utk panduan saya sahaja..

yang dah buat TAG ini.. [termasuk yg tulis di ruang komen sini]

terima kasih byk2...

Mynie
Jade
Lyna
Mrs Plain-June
Nadnye
Tinie
Anne


#######################

7 comments:

::Umi Sufira:: said...

ALa gambar kek buat santapan mata je..mana achi!!:P

suhainini said...

nyam2...menarik sgt...kalau untuk santapan perut lagi baik..hehe

Mama-Miya a.k.a MiuMiu a.k.a "Jedi Hopeful" said...

uish sedapnye..tegugat iman ku yg puasa harini... (cakap cam nada upin & ipin)

m-i-o said...

wah semakin berkembang maju kajian coklat tempatan ini ya! :P

hisy, pasni blehla sy buat jamuan mata ke blog2 yg terbabit itu. owh, kenyang mataku!

rizza said...

roza... gambar je la ade...

suhainini... kalau santapan perut kena pi kedia beli lee

mam miya... sabar2..

zufa... thanks ye..

raggedyanne said...

laaaa, tag rupanya! kira i dah participate la ni.. hihi

p/s: awat u tak suka choc mint?? i paling suka choc mint tau! hihi

rizza said...

anne, tq...
saya memang tak suka segala2 yg ade mint temasuk le coklat mint hehhehe... boleh pening kepala dan leh rasa nak muntah...[ni saya je la]