Friday 31 July 2009

kenapa ..mengapa???

Tension aku..

kenapa aku nye bloglist kawan2 asyik terjadi begitu...
[bloglist la kan??? .. yg akuletah url korang]

aku dah elok2 letak nama sapa empunya blog... tup tup berubah lak sebahagian darinya jadik nama blog tu...

Apasal aku tgk org lain nye elok je??? ke aku memang tak reti setting apa2.. letih la nak menggodek blog ni...

Nasib le.. ade yg nama tuan nye keluar, ade nama blog nye...

Tapi aku nak nama tuan blog tu.....

Sapa2 reti sila la tolong saya yg tak reti ni..

Terima kasih banyak2 ye...


5 comments:

Emma said...

sy pun penah jd mcm nie.. kekadang mmg fedup jugak... rasanya tu prob on blogspot site.. bukan kite...

-mama emma®-

Ms Lola said...

Yg ko ckp ko dah rename blog tu kpd nama tuna blog, mmg dah pernah keluar ke?

or else, ko tak save kot.. AKu pernah terkena cam tu. Dah buat bnyk2 sia

Rizza said...

mama emma, ni dah fedup gile ni..

mimielola... aa dah rename.. dah keluar... semalam aku buat ok je.. sampai le tadi dalam pukul 12pm.. dah jadik gitu...
dah save masa buat tu...
memang sia2.. tu dah bior gitu gamak nye..kalau mood rajin aku tgk le cam ne..

Mommy2H said...

oh aku tak layak memberi komen sbb aku tak guna blogspot..hehe
tp aku ada akun..saja cop takut username tu org amek..haha

Rizza said...

nor... apa aje la ko.. aku tau le ko tgh riang gumbira nak balik msia...