Wednesday, 21 November 2007

Nak peluk bapakkkkkkk...

Hari Isnin yg lepas....
aku bangun pagi n tanya la Hassan.. "Nak ikut Umi gi town tak?"

Hassan jawab "Nak peluk bapak.."
.. aku tanya la 2-3 kali... still sama jawapan nye...
peluk lee...

"Nak mandi tak?" aku tanya lagi....
"Nak mandi ngan bapak..."Hassan jawab...

looooo tak mau ikut ke...biar betul dia ....
aku pun mandi n siap la nak keluar....
ade urusan..(nak buat appoinment klinik utk Hassan & gi pulangkan buku ke library..)

"Hassan nak ikut tak?" masih tanya lagi...
"Nak peluk bapakkkkk.." la tu yg dia jawab..peluk..peluk leeeee

ok le...aku pun gi le naik bas sorang2...

sebelum tu masa aku keluar konon2 dia merengek le....."susu susu..." (yo le tu...dah ajak tak mau..tinggal lee)

masa aku dlm bas..ade la sorang minah ni selalu tegur kami n sembang2....
siap dia usik "Do you forget something?" hahhahha ...Hassan le tu..aku tak bawak..hahhaha

selama duk kat sini aku tak pernah tinggalkan Hassan ...mesti bawak ke mana aje aku pergi..
dalam bas ..aku terasa le "missing"..hehhehheh tak syok le.....tak de teman berbual...heheh

aku keluar dari jam 8.30am hingga la balik umah pukul 11.30am..

sampai rumah...aku terdengar Hassan nangis.... aku pun masuk le....sikit pun tak terpa aku....looo
nangis pun kejap je ...

dia tak le kisah sgt Umi nye tak de kat umah pun..cuma bila dia teringat SUSU dia le...."susu?...susu?"..bukan ingat kat Umi pun..cittt....

bapak Hassan kata ..lepas aku keluar...lepas merengek kejap tu...ajak mandi..seronok...lepas mandi ..baca buku.....ok je.....bile lapar...makan cornflakes .....minum air masak...ok je

hehehe
ok lee kot kalau nak tinggalkan Hassan kat umah ngn bapak dia sekali sekala...tapi aku terpikir le...nak ke aku..hehhehh tak best oooooo

4 comments:

kuireena said...

[quote]dia tak le kisah sgt Umi nye tak de kat umah pun..cuma bila dia teringat SUSU dia le...."susu?...susu?"..bukan ingat kat Umi pun..cittt....[/quote]

Za,
Bukan hassan jek camtu, Thaqif pun sama gaks..kalu aku balik tu dia buat dunno je, sibuk main. Tapi bila dia nak tido tu pandai lak dtg kat kita, selak2 baju sambil ngomel2 nannenn2 (nak nenen)

rizza said...

kuireena..tu le kan ibu ni sumber nutrion dia..hehhhe

yuzie said...

heheh anak bapak nie..mujur bapak tu takde susu kalo dak tak ingat dah ibunyer heheh..baby yg bf ni mmg gitu le kot..sama la saya pun...balik dr opis baru je sampai depan pintu dah ada org ckp..'mama nak tek'

rizza said...

uuzie.... tu kalau bapak nye ade susu ...semua nye bapak le...hehheh

hehheh tu le budak yg bf kan...