Wednesday, 2 March 2011

hari ini....



Hari ini 2 Mac 2011.. Alhamdullillah Allah panjangkan usia ku ....
semoga diberi keberkatan dan dipermudahkan segala urusan di dunia mahupun di akhirat kelak..
Di ketika ini.. aku baru selesai makan kek di atas tu...
Cubaan resepi terbaru.. akan dicuba lagik dan lagik...
kepada penggemar kek coklat dan kacang....
"Nutty Chocolate Cake"
coklat..kacang... didalamnya..
dan di salut ising coklat gelap serta ditaburkan dengan kacang hazel, almond , walnut yg telah di kisar serta coklat susu & coklat putih..
yummy... rasa nak makan lagik pulak.. hehhehe.. penuh dengan rasa coklat2 dan kacang yg bertaburan....dalam mulut la...
sesapa berminat nak tempah boleh juga..

8 comments:

Aini said...

Happy Birthday, Zaza! Semoga panjang umur dan di murahkan rezeki hendaknya. Juga sentiasa di lindungi Allah dalam segala hal. Amin.

Rizza said...

Terima kasih Aini....

Anonymous said...

happy belated birthday Rizza..

-marisa-

madamoiselleczar said...

ya rabbi! hepi belated birthday beb! ampon...aku mmg ignorance sungguh bab birthday ni...dah tua la..nyanyuk susah nak ingat..ampon!

zie_naz said...

happy belated birthday to you! My birthday was on 4th March! Pisces girls ey! :-) btw been a looong time haven't been onto other blogs, even my own blog! ;-) Hope i can catch up with yr blog soon :-)

mamaDhea said...

hepi belated birthday kak rizza..

bila laa sya dapat merasa kek2 vadevass akak ek.. nak order jauh sesangat la pulok.. takut kang jadik mcm macaroon yg cik madam poskan aritu.. huhu.. tp, itu sib baik sampai.. dibuatnyer budak courier tu ngap! tak merasa langsung laa.. hahaha..

nelcyndana said...

cik rizza,

hepi belated besday, lama kan saya tak bloghopping ke sini... hassan... auntie rindu dgr keletah hassan yg bijak tu. Semoga allah berkati kehidupan cik rizza dunia akhirat ;-)

nelcyndana *we've moved to www.bugzmind.com

izansyed said...

Asalamualaikum..rizza can u pls invite kak izan utk baca blog pendidkan awal tu..rindunya nak tahu perkembanagn pasal hassan...

Selaam ni kak izan byk belajr dr rizza dan bila x boleh baca blog ni..sedih sgt2..plssss