Tuesday, 22 December 2009

kembali..

setelah sekian lama tak dpt mengadap pc/internet lama2 semenjak pc aku rosak ...

kini aku dah boleh aktif kembali...

tapi apa yg aku nak tulis ye?????

dah hilang idea2 ....mmmmmm

apakah cerita yg nak aku tulis/taip.... mmmm

1. kisah hassan?
2. kisah SAHM?
3. kisah isu semasa??? tak larat la nak menyibuk...
4. kisah masyarakat msia yg sungguh tak berdispilin??? hari2 aku tgk... letih ooo
5. kisah bisnes kek aku?
6. kisah apa ye????

entah le...

no idea

apa2 pun... aku nak pi ber eksperimen kek sat gi....

adios!!!



7 comments:

Marisa said...

apa2 pun tak pe rizza

maya amir said...

lame x dgr cite ko beb...

mamaDhea said...

kakak kuuuu.. tulih je laa pape.. pasal hassan pon ok gak.. lama tak baca citer hassan..

takpon, tepek ler gambo2 kek yg menggiurkan.. hihi..

farah225 said...

k.rizza,
kita pon dah lama 'tak mengarut' kat blog.mmg kering idea.huhhuhuuh
bila nak biz kek?

Aini said...

yeszaaa... ko pamerkan kek ko lah.. aku memang suka nak tengok hasil tangan ko tuh!!

and ko cite jer lah apa-apa pun.. tetap ku baca jua ;).

Cahaya Rumahku said...

kak rizza citelah ape hassan buat skrg. suka tgk perkmbgn hassan yg menakjubkan tu :) boleh jadi motivasi utk semua ibu2, insya Allah.

rizza said...

terima kasih kawan2 semua... insya'allah jika ade idea yg bernas saya tulis...

sya.. boleh tak ko tak panggil akak?

maya... ni aku kembali la..