Friday, 30 October 2009

fesyen apa la...

Fesyen tudung terkini... aku rasa pelik je...
ala macam byk kat tv tu.. yg macam jerut leher...
aku rasa macam 'somebody' yg pakai gitu dulu2 dan le ni pun kot....
yg warna putih ade satu kaain lagi warna hitam dibelakang nya...

mula2 aku tak perasan sgt.... tapi lama2 aku rasa pelik dengan stail gitu.. sapa la perkenalkan stail begitu.......

p/s: sorry sapa yg pakai gitu.. aku cuma terpikir je...


5 comments:

Marisa said...

lepas ko ckp baru aku terbayang

Fid said...

heheheh
aku pun dah lama dok rasa gitu

~ As ~ said...

ada contoh gambar tak??? mcm mana ek??

Fid said...

As
macam 'biara'

rizza
apa2 pun mencik pesen ctnurhaliza hahaha

Sayang.Ibu said...

err... yg mcm tudng cik CT tu ekkk... ohhh...mak x kenan