Sunday, 2 August 2009

bebelan semata....

Mansuhkan I*A??? hahhahhahha

aku tgk berita.. bukan main le org melayu kat msia tu berdemo.. yg berkopiah le bukan main nye lagik.... bertakbir... bagus sgt ke??? apa faedah atas korang..????

mana C1N4???? mana depa ?? mana D*P tu?? mana? mana A.I tu?? mana??

korang tau tak..kalau mansuhkan..faedahnye kat c1n4..depa tu nak rampas segala hak kita.. dan nak halau kita... tak sedar diri ke korang??? buta kot....

korang yg berdemo tu agaknye.. nak kot benda ni berlaku

1. negara kita ni nanti byk le org2 C1N4 dibawa masuk dek D*P dan buat kacau bilau

2. nak kot kita org melayu di halau dek C1N4 kapir harbi tu...

3. nak kot C1N4 yg bersekongkol ngan geng kongsi gelap berleluasa di negara kita

4. nak jadik macam negara lain yg huru hara dek asyik berdemo tak buat neda lain

5. tolong le org P*S ni.. tgk le balik... korang tu hanya di peralatkan dek C1n4 D* P dan A.I aje.. tak de nye depa2 tu nak benar2 menjaga org melayu Islam di negara kita..

6. agaknya la kan... yg dok berdemo tu tak pikir panjang atau tak de ilmu . atau ikut-ikutan...

7. sudah2 le tu asyik2 demo.. tu memang yg A.I nak ..supaya negara kita yg aman damai di jadik huru hara.. boleh le Am3r1k4 mai bagi bantuan.. lepas tu jadik le macam Iraq.. mau ke???

8. tak pun nak kot kita ni berperang... aku sanggup kalau nak berperang ngan c1n4 tu... nak perang ngan senapang??? boleh....

9. negara kita tak sama macam negara lain.... kita org melayu..Islam... kenapa tunduk pada org c1n4 yg menghina Islam????


Walau seburuk mana pun yg memimpin negara kita.. masih lagi MELAYU ISLAM..
Malaysia memang dah terkenal sebagai negara ISLAM...

apa lagik le korang nak??

nak jadikkan C1n4 perdana menteri kot...

nak jadikkan A.I perdana menteri... org yg tak kuat hadapi tekanan ..mana tahan... kena tekanan sikit larik.. kena tekanan sikit dolak dalih... kena tekanan sikit minta bantuan Am3r1k4...
tak semua org boleh menjadik pemimpin... contoh nye pakcik dolah tu... termasuk le jugak A.I ni.. dia tak ade ciri kepimpinan... dia boleh jadik aktivis je ... bercakap tapi satu beda pun tak leh caya..

korang nak ke hilang tanah air di tangan pendatang c1n4 yg tak pernah kenal erti hak org melayu... yg mereka cuba nak amik hal melayu..

kalau korang nak.. buat le.. jgn satu hari nanti anak cucu korang merempat di tanah sendiri...
jgn satu hari nanti anak cucu korang dikatakan pendatang.. sedangkan hakikat sebenarnye sebaliknya....

maka ..pikir2 la ye.... jgn le kerana sebab peribadi sanggup biarkan c1n4 memerintah negara kita.. atau org yg kita dan nampak akan perangai yg suka memfitnah org lain.. suka membuat huru hara.... begitu ke pemimpin pilihan korang????

aku naik menyampah tgk org melayu kita yg tak sedar diri lagi.... buka mata..buka minda... perbaiki diri dan bersatu la ... mana jati diri???




bebelan malam ahad.....

4 comments:

precious innocent said...

alangkah bagusnye org cerdik pandai dpt mbaca nukilan hati cik rizza nie... tp apekan daya...yg bijak pandai xmau baca tulisan org2 mcm kita nie..

-mama emma®-

rizza said...

mama emma, org2 kat msia suka baca gossip2 dan cerita berbau fitnah je... reality dan dan pendapat org depa tak suka baca...
nak wat cam ne.. kita ni golongan manusia yg "nampak" kan.. depa2 masih "kabur"....

Phinaz said...

kak betul sgt2 sy pun benci dgn sikap org melayu-islam...still rasa dorg time belajar history tak belajar betul atau di kalangan mereka2 yg fail history sbb tu tak de rasa nk malu bertempik utk org yg tak betul..wake up la ...

rizza said...

phinaz,
tu le nak wat cam ne.. lupa sejarah silam... membela org yg tak sepatutnya....malang sungguh