Wednesday, 15 April 2009

tag dari erna.... pertama kali...


1st time i saw you TAG

Tag by Erna
TQVM Erna
Rule #1:
Letakkan gambar anak yg baru lahir. Gambar kalo boleh mestilah gambar yang masih dalam wad, maknanya gambar anak hari PERTAMA..



Gambar Hari Pertama Hassan dilahirkan didunia
(dalam wad la..)

Rule #2:


Letakkan butir ini :

Nama penuh : Hassan Bin Muhammad Razif
Nama Panggilan : Hassan
Jantina : Lelaki
Tarikh Lahir : 3 Julai 2005
Tempat Lahir : Hospital Putrajaya
Berat Lahir : 3.44kg
Cara Kelahiran : Normal


Rule #3:

apakah harapan korang pada anak ini..

Semoga menjadi seorang Insan yang berjaya dalam apa jua bidang ilmu sama ada di dunia dan berjaya di akhirat kelak...Amin


dan korang nak anak ini jadi apa besar nanti... dan KENAPA..?

Buat masa ni segala ilmu di terapkan supaya menjadi seorg yang berguna serta boleh berbakti pada Agama Islam, Bangsa Melayu & Negara Kita Malaysia...

Berdasarkan kajian penelitian awal ni... kalau nak jadik Geologist... sila kan.. kalau tak.. nak jadik Engineer pun boleh..(tak yah la jadik Engineer)... jadik ahli pakar sains lee....lagi best ..mmm..  apa jua yg sesuai..... (akan ditapis jugak..kalau tak patut..)


Rule terakhir....

Mau tag siapaaaa?


semua dah kena tag.....

Ana Miraa belum kot....

Marisa

Mimielola

sapa2 lagi la ye

P/s: kepada sesiapa yg belum kena tag ..sila la buat...
(mata aku dah berpinor... dah tak nampak sapa yg belum kena ..hehheh)









3 comments:

mimielola said...

Eeeeiii comelnya Hassannnnnn

Marisa said...

alahai....
wei... aku tak kena tag lg

rizza said...

mimi.. kecik2 comel le... besar pun comel ..hehe

marisa.. buat la tag tu..