Sunday, 1 March 2009

2 March 2009...

Hari ini 2 Mac 2009.....
(Tahun Masihi)

@ 1 Rabiul Awal (Tahun Hijrah)

Hari Lahir Aku...

Semoga aku berjaya mencapai segala impian aku
dan bahagia hingga ke akhir hayat...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tak sempat nak buat kek hari ni...

kek nye akan aku buat khas utk diri ku...next next weeek ...
hehheh.. (selalu dah kan tgk kek aku hehhe)

13 comments:

IbuKauthar@Salwa said...

SELAMAT HARI LAHIR KAK RIZZA...SEMOGA DIMURAHKAN REZEKI DAN DIPANJANGKAN UMUR :)

mommy2H said...

Otanjobi Omedeto!!!
Semoga panjang umur murah rezeki dan segala impian tercapai...
Den punya besday dah lepas bln 2 aritu..hehe

ummumishkah said...

Selamat Hari Lahir
Moga yang berlalu 1001 keindahan dan yang mendatang 1001 sinar.. inshaAllah..

Mrs Noba said...

HAPPRY BURFDAY!!!!
May Allah Bless you...

Mama Adib said...

Happy birhday

semoga hidup dan rezki lebih d berkati

Mummy Dasy said...

Happy b'day... semoga apa yg dihajati akan tercapai....

ibu_uwais_ameenah said...

kak iza,

hepi befday to you

lots of love from,
mala, ismail, uwais & ameenah

mast@work said...

selamat hari lahir kak rizza.. semoga panjang umur dan murah rezeki selalu

mamadanish said...

Happy birthday Rizza..
May Allah bless you and your sweet family...Amiiinnnn...

chomeldvery said...

HAPPY BDAY 2 U!!!!

::Umi Sufira:: said...

Happy Birthday to 2!!Semuga panjang umur murah rezeki:)

suhainini said...

happy birthday:)

Anonymous said...

HAPPY BIRTHDAY CHEF!!!

SEMOGA HAPPY SOKMO.

MAY ALLAH BLESS YOU ALWAYS!

Madam CEO

p/s sebintang lah plaks kita ek...