Friday, 19 September 2008

mana Hassan?

Kalau tgk gambar kami di Kanada ...
Hassan mesti tanya.. "mana gambar Hassan?"
puas la dia tengok satu2 ..tak de pun gambar dia....
tanya lagi... "mana Hassan?"
kami kata la kat dia... "masa tu Hassan belum ada lagi.."
apa dia jawab.. "adalah.. Hassan ada.."
kami jawab la... " Hassan belum ade lagi masa tu.."
apa lagi melalak la... "uwaa..uwa.... Hassan ade.." tak puas hati ..
kami pun cerita la kat dia.. "masa tu Hassan tak ade lagi..."
gambar lain pula.. "masa ni Hassan dalam perut Umi..belum keluar.."
dia buat la muka pelik ngan jawapan tu...
lepas tu dia cuba la masukkan kepala dalam baju aku...
"Hassan dalam perut umi.. macam masa kat Kanada tu..."

hehhehhehhe

7 comments:

Marisa said...

oowhhhh...so cute!!

Fid said...

hahhaaaa

anak aku dia pun pelik mcm mn dia bleh ada dalam perut tapi disbbkan ada jalan jelas mcm mn dia keluar dia redha! hahaa

Yan said...

cutenya la hai..

Amir kan, kalau tengok gamba dia masa kecik2, dia kata tu Zeri.. hik hik..

Mommy Hafiy said...

haha..teringat kat cerita fid dedulu si akif pon pernah bertanya gini..betul tak fid?ke org lain ek..hahaha

rizza said...

marisa/fid/yan/nor... tu le soal jawab..tiap kali kami bagi tengok gambar dulu2 masa kami kat kanada... mula2 dulu siap nangis2 sampai sedu2.... sedih...tgk gambar2 tak de dia pun..yg ade umi n bapak dia je....

nor.. aa tu cite akif...
fid..ok le ko ade jawapan bernas tu..
yan..esok2 kalau arif lak..dia kata zeri gak kot.. hehe

mimielola said...

Anak aku belum tanya lagi soalan tu ;)

Fid said...

yayaaa
anakku dah tanya soklan2 tu