Thursday, 25 September 2008

Doktor Hassan!!!!

ade satu hari tu... tgh hubby aku dok bukak youtube nak dengar Tun Mahathir dok bercakap (tak ingat apa isu).... tak silap aku ade dengar la org sebut nama "Doktor Mahathir"...

tetiba je ade budak kecik kat belakang kami yg dok melompat2 katil sambil main2 tu
Hassan : "Doktor Hassan!!!!"

aku n hubby apa lagi pakat tergelak la..tetiba je dia sebut ....

lagi2 dia menyebut...

Hassan : "Doktor Mahathir....." "Doktor Hassan!!!!!"

lepas2 tu memang setiap kali kalau kitorg dok sebut nama Doktor Mahathir...dia pun menyampuk ..Doktor Hassan...

kami cakap la kat dia... "Hassan jadik Doktor PHD la ye... macam bapak..."... (bukan jadik doktor perubatan tapi doktor saintis [scientist]...... ok kan...)
dia pun apa lagi..."Doktor Hassan!!!!" sambil lompat2 hehhehe

Hassan..Hassan....
macam2 gelagat dia ni.....

5 comments:

mimielola said...

Eeei.. budak bernama Hassan ni kan.. ada je tau :D

wanie said...

dr hassan...nanti dah besar jadi doctor ye

Mommy Hafiy said...

di bln yg mulia ini ku aminkann...aminnn.. mudah2an termakbul hassan jd doktor!

arina said...

nanti leh kawan dengan dr arina, dr aimie, dr aisyah dan dr akmal.

kahkahkahkahkah!

rizza said...

mimi... tu le dia budak bernama Hassan... macam2 la ...

wanie.. insya'allah...

nor... amin..

ana.. boleh2.... dr Hassan leh jumpa la dr arina, dr aimie, dr aisyah & dr kamal.... (ni kes kena la ade sakit2 kena jumpa kan.. hehhe dah anak2 ko nanti sah2 le doktor perubatan.. hehheh).. insya'allah... semoga tercapai...