Wednesday, 13 August 2008

Video Clip 8

Hassan sedang melipat baju.. semua tu baju2 dia la.... termasuk la seluar kecik dia tu..

(hehe ade tambahan...umi dia nye kain lap pinggan laa)

biase nye apa yg aku lipat...baju/seluar ikut sapa tuan punya nye la.. senang nak susun dalam almari... yg Hassan buat lak... dia pi susun baju-baju... seluar-seluar..kain-kain.... pandai gak ye...hehheh

12 comments:

raggedyanne said...

bertuahnye anak bujang ni tolong mak dia! anak dara kita yg sorang tu, ya allah, tolong menyemak balik baju yg dah berlipat adalah

rizza said...

anne.. tak pe tu..mula2 dia tolong menyemak balik baju yg dah lipat tu...sebab dia nak tolong lipat la tu... biarkan je... bagi je baju2 dia biar dia buat...lama2 nanti bila dah perhati cara kita lipat baju... pandai la dia... hassan tu le ni cukup rajin le nak tolong hehheh boleh le suruh la apa2 yg patut hehhehhe

Marisa said...

bagusnya Hassan......

mamadanish said...

Alahai smart hassan!
Sukanye dengar suara hassan..berkali2 aunty replay video clip ni:)

Cumil!

Bila la boleh dengar anak sendiri cakap mcm tu:(

huhuhuh

Mary said...

this boy is definitely going to be a NERD! or a sissy!

CT said...

clever boy...rajin plak tu...:)

rizza said...

marisa/mamadanish/ct...

anak lelaki pun kita kena ajar wat keje rumah kan.....

mary... you don't know my son and you don't understand what i write.... better don't visit my blog.... tq...

bagus betul aku tak tulis dlm B.I...minah2 n mat2 yg kacau ni entah apa2 je.. sibuk2 je nak bagi komen....lantak le aku nak letak gambar anak aku buat ape...nanti aku letak gambar anak aku bakar kek , gambar dia main bola... etc.. pedulik apa aku ni... ni buat aku nak "invite" je org2 tertentu utk baca blog aku....
hahhahhahaa

mamadanish said...

Itula rizza,
I pun pelik..sape la mary ni,sibuk je!!!

Mary if you dare, assign your blog link here, so that we could have a look whilst put some "pleasant or judgment" comments there.

nor-mommy2H said...

loh..ada jugak yer za yg mengaco gitu..huhu..sabar je la..
hafiy pon suka sgt tolong terutama masak egg ngan masak kek!hahaha..sbb pastu dia nak ngap...hehe

NeroEcha said...

So sweet hassan tlg ibu dia lipat baju..sambil mengeja lg tu...thaqif pun sll' tolong' lipat baju pastu dia pi kembur balik...sabor je lah ibu dia...

NUR said...

rizza...comelnya hassan!yana skrg suka buang sampah..sampai menda2 yg bukan sampah pun nk buang..terover rajinla!

kalu za nk invite to few selected people, jgn lupe kat hamba yerk...

sape minah mary ni?aku lesing karang...

Ms Lola said...

Haih... semoga Hassan menjadi anak yg soleh dan mithali (ada ke anak mithali?).