Friday, 13 June 2008

Hassan jumpa Akif...

Sebenarnya aku memang main redah je pi rumah fid tu...memandangkan jadual pun macam penuh je...bila ade kesempatan pi shah alam...aku pun call je fid..cakap aku nak dtg umah dia malam tu..hehhheh..nasib la ko labu..... tak kisah le air kosong pun...yg penting aku dah pi tgk cam ne cik fid tu hehhe..comel2 org nye...dan cute2 je akif...(aku rase cam nak gigit2 je dia... dia tak mau le aku peluk...tulang je kot....)..

sorry le fid... anak aku Hassan tu kureng reti berkawan.... cam tu le dia....baru2 nak kenal dunia luar..hehhe... balik sini ...dok termenung...teringat la kat Msia..ade ramai org dia pi "buli"...[dia pi scan semua muka kawan2 sebaya dia....]

Hassan n Akif....dok menulis/melukis..


Malu-malu lak 2 org ni nak bergambar...




Ni la Cik Lovebaby n Akif... (dpt jugak bergambar bersama..)

9 comments:

Fid said...

bulatnya aku
kalau dok sebelah ko jd no.10...aku yg 0..ko 1 hahahaaaaaaaa

lina said...

akhirnya berjaya melihat muka kak fid hehe.

Erna said...

tak mo kawan...jelesss! ahaks!
aku blur la ngan perumpamaan hang fid! ihiks!

madamoiselleczar said...

fid...ko compare dgn si zaza...mmg lar outputnyer gittew!!! ittew worang mmg tak leh lawan slim..tiang lampu pong kalah..inikan kita...ngeee... coba ko compare dgn haku weih...keh keh keh..kembar ler kita nmpknyer...;p

rizza said...

fid..pandai2 je ko buat perumpamaan tu ye..hehhe

lina..tu le kak fid kamu..hehhe

erna..jgn jeles..

madam za..
"ittew worang mmg tak leh lawan slim..tiang lampu pong kalah"
wei ..dok kata aku taing lampu ye....amboi2..

Marisa said...

hehehe... lawak2.... tak pe za.... hang mai umah aku... aku jamu milo 3 in 1. hehehe....

Yan said...

waaaa.. really get together ek..

mamadanish said...

Ala...
Bila abang akif and abang hassan nak jumpa danish pulak..

Danish nak jumpa sgt ngan idolanya 2 orang ni..

rizza said...

marisa..milo 3 in 1 ais boleh?

yan..sorry ye tak sempat singgah area ko le...next time kita together2 ok

mamadanish.... next year [ujung tahun le] ...leh jumpa hassan anytime[dah balik msia..insya'allah]