Thursday, 31 January 2008

Aktiviti aku minggu lepas n lepas2 la......

ni le aktiviti aku..minggu lepas n lepas2...gambar tak sempat d/l laa..baru je..

ni Kerepek Lobak Merak (resepi Cik Lovebaby la..)
tapi tukar nama jadik Biskut Carrot..hehheh
aku tekap wat bentuk 3segi & star...sedap la gak..hehehh




ni pulak buat le Brownies..(resepi dari internet..) no topping....



teringan makan Mushroom Soup..aku bantai je buat....jadik la....



ni lak buat Roti Bun....yummy..




aku try Brownies resepi dari buku resepi aku....pastu gatal letak Chocoate Ganache.. memandangkan teringan brownies Erna...nak buat tapi ade bhn yg tak jumpa sini..so buat la ala2 gitu....


tu le kisah2 aku yg sibuk di dapur..heheh...(dah dok umah tu le keje aku..hehhe)

3 comments:

Ms Lola said...

wuit, jadik ko kerepek carrot itu?

Marisa said...

seronotnya za aktiviti2 kau tu.. sungguh aku suka...
aku tgh plan nak buat nasi briyani minggu ni...

ntah jadi ke tidak tak tau la.

baking2 ni mmg sgt minat.. tp lepas2 kawin kurang sgt buat sbb umah tak dak kelengkapan.... masa single mmg rajin buat...

anamiraa said...

za,
boleh bagi resepi itu bun yang sedap dan comel? mekasiihhhhh...