Sunday 14 October 2007

Raya di Toowoomba..

Pagi raya kami ke Islamic Center untuk Solat Raya.....lepas solat..jamuan ringan ..minum n makan kuih....aku sempat le buat 5 jenis muffin.....

Komuniti Islam di Toowoomba tidak le ramai sangat.....kebanyakkan nye dari Bangladesh dan Arab...Malaysian & Indonesian......ade la beberapa keluarga dan beberapa org yg single student...

Tengah hari .... mereka buat barbeque kat Laurel Bank Park.....nasib lee..barbeq kambing....uwaa......nak wat cam ne ..org bangla n arab ni...makanan pada hari kebesaran mereka ...kambing.....
bergambar le kami di celah2 bunga..heheheh..musim bunga la katakan....
Hassan tido le pulak....

lepas beraya di park tu..kami ke rumah kawan.... (Malaysian kawin ngan Australian)....
melantak le situ....

abis dah episod raya ....

*gambar2 di fotopages...


hehhhheheh

ni kisah oven aku yg buat hal....
petang jumaat tu lepas aku bakar2 muffin ni....baru nak preheat ..utk muffin yg ke-6.... haru2...tetiba lak oven tak function......ape lagi..melanguk le..tak leh wat apa2 le.....
nasib baik dah siap 5 jenis sebelum tu..(setiap satu dlm 24cups..) gile betul...
oven pun nak rehat...nak wat cam no......hehhh

sampai le hari ni....tak dapat le nak mem"baking"2 ni....

6 comments:

Fid said...

sakan juga ko raya
gambar raya aku pun ada kat FP hahaa

Rizza said...

fid..sakan membuat muffin je...umah aku "close house"..
hehheheh

Fid said...

rumah aku pun 'close house' hahhaa

knv said...

rizza,
panasnyeee aku tengok korang bergambar. tengah summer la ekk..

Rizza said...

ana..tgh spring ni..tapi pagi raya tu windy ye...walaupun cerah ...tak panas sgt ....sejuk2 je...tu yg berjemur kat cahaya tu....

NeroEcha said...

Selamat Hari Raya rizza..bagi hang nye fp add..if ko ade ym tegur aku la ye..nero_md id aku