Tuesday, 3 July 2007

Umi berjaya menyusukan Hassan selama 2 Tahun..

Alhamdullillah....

Berjaya juga aku menyusukan Anakku Hassan selama 2 Tahun.... dengan SUSUIBU
Berjaya menyusukan nya tanpa tambahan/bantuan susu formula.... Hanya SUSUIBU
Berjaya menyusukan nya "directly"...
Berjaya merentasi segala halangan2 yg boleh menghalang kejayaan menyusukan anakku dengan SUSUIBU...
Berjaya juga menjaga makan minum anakku selama 2 Tahun.....Tanpa garam, Tanpa gula, Tanpa Minyak..
(yang boleh menyebabkan sistem penghadamanya yang masih mentah susah untuk bekerja ...)

Berjaya!!!...Berjaya!!!!..Berjaya!!!

Anakku Hassam menyusu Hanya dengan SUSUIBU (95%) & makanan Tambahan (5% sahaja)
Selama 2 tahun (sejak 6 bulan leee)...

Alhamdullillah Syukur...
semuanya dengan Izin ALLAH...

dan juga dengan sokongan padu dari suamiku....

serta kesungguhan dan ketegasan yang ade dalam diri sendiri (tanpa ade alasan apa sekali pun..)....untuk memberi yang terbaik buat anakku Hassan....

Insya'allah akan diteruskan sehingga anakku sendiri melepaskan untuk tidak lagi menyusu....
disamping itu...mulai hari ini..akan aku perkenalkan makanan org dewasa ....sedikit demi sedikit... kerana sistem hadamannya dan sistem pertahanannya (antibodi)..telah kuat/matang...

5 comments:

Fid said...

tahniah

Anonymous said...

tahniah iza..doakan aku keras hati nak buat cam ko ni untuk anak no. 2 ni...Aminnnnn
- raihan

yuzie said...

Tahniah Rizza..saya hari ni genap setahun susukan zahra..100% susu ibu..ada lagi setahun utk diterus kan moga2 saya berjaya seperti awak.
so pasni Hassan minum susu apa yer?Rizza sure takde secara drastik stop breastfeed kan?

anamiraa said...

rizzaaaa!!!!
tahniah weh! boleh la start project no 2 lak...

ha..ha..ha..

rizza said...

terima kasih semua....

fid,ko pun tak lama tu

rehan...
ko yakin boleh ok...mesti jadik

yuzie
bagus tu ..teruskkan utk setahun lagik...
masih lagi susuibu..pelan2 lee mane leh drastik..meraung anak ku ni...dah le dia tau susuibu je..

ana...
next projek no 2 tu lambat lagi ooo..2010 kot..heheh
ni nak layan hassan dulu...hehe