Friday 30 October 2009

kepada...

Kepada : Semua blog-blog yang saya biase singgah dan tinggal jejak..

Harap maaf jika , saya tidak berkesempatan nak singgah ke blog kalian dan tinggalkan jejak ku...

disebabkan bandwitdh [salah kot ejaan ni.. maklum la lama tak guna istilah sains ni.. kalau sandwich tau lee...] yg terhadd di msia ni... aku tak dpt nak bukak

kadang2 aku terpaksa carik masa yg agak tak ramai org guna internet ni ...

akan tetapi broadband ku hanya mampu takat tu je...

apa2 pun.. aku akan cuba update kalau sempat dengan kadar kelajuan yg terhad ini..

bukan takat blog je.. Fb pun selalu tak leh bukak... email pun juga gitu....

aku kena carik lak waktu2 korg2 semua tido kot.. baru leh baca blog... tapi ..aku pun nak tido hehheh... dan dlm msia ..masa nye sama kan....

harap maaf kan atas kemengarutan aku ari ni...

Sekian . Harap maklum..


Dari aku yg dah ade di bumi tercinta..,

1 comment:

abrahyn said...

hiii...salam kenal...its ok...me pun senasib dgn u...susah benor nak jengok blog orang sbb masalah yg sama...i dah lama follow & jd silent reader you...sorry to link you without permission