Tuesday, 17 February 2009

tag ..award ....



Terima kasih la banyak-banyak kepada pemberi Tag Award ni....Cikgu (sayangibu) dan aku rase ade sorang lagi yg bagi tapi tak pasti sapa.. ke dah tak de dah post tu.. apa-apa pun..TQVM

Dan aku berikan award ini pada...
(kalau dah dapat.. amik je lagi ni..penghargaan utk anda dari ku)

* Anamiraa
* Fid
* Cik Yan
* Mimielola
* Erna
* Madam Za
* Marisa
* Mrs Noba
* Sya (mama Dhea & Hadif)
* Farha (mama Haris & Hanis)
* Echa
* Hana
* Lyna (mama Hafiy & Fahry)
* Nor (mama Hafiy & Halqy)
* Raihan (mama Alesha & Azhad)

ni aku tambah..kot2 le ko sudi... (tak pasti mereka dtg sini ke idak...kalau dtg amik ye)
* Maya (mama Danial & Airell)
* Raihan (mommy Adam & Ammar)
* Laili (mama Muhammad)
* Sara (mama Syamil)


Terima Kasih...

6 comments:

Erna said...

wah..dapat award! hihi mekasih!!
hang dah berkemas2 semua ke? ;)

mommy2H said...

wah..tenkiu tenkiu..hehe
nnt akan ditempek di rumahku..hehe

fauzi-maya said...

mane award ku? hahaha.. ye aku kureng aktif..kahkaha...

rizza said...

erna n nor.. sila kan

maya.. aku nak bagi.. tapi aku dok pikir.. ko jenguk ke idak aku nye blog ni.. jgn mare ye....aku ingat ko n raihan (mommyammar)... cuma tak pasti ko mau dtg blog ku ini heh...

amik la ye.. aku bagi ..ke nak aku tambah kat situ.. hehheh

ampunnn

Yan said...

thank you for the award :) nanti aku tempek.. heee..

k Laili lama tak dengar cite kan..

Anonymous said...

Rizza,
Terkejut lah akaq dpt award la plaks.
Dah lama dah tak aktif.

Yan,
Makcik ado nie hah. Busy sokmo. Kerja & anak2. Tambah2 anak dah masuk sekolah. I have to manage 3 kids who needs constants coaching & attention.

Kan nak jadi mcm Umi Hassan nie. Hehe Tgk lah Hassan punya pencapaian.

Laili