Wednesday, 4 February 2009

misteri kotak ???

Misteri ????

Kotak ?

hehhehe idak le misteri pun ......

Blogger mommy2H said...

mau pindah ka???

[ye mau pindah]

Delete

Blogger Mummy HS said...

apa tu kak rizza? hadiah?pindah?

mcm mana visa utk family akak?seme dah settle?

[berkotak-kotak tengah fikir ni...]

Delete

Blogger Mrs Noba said...

think outside the box?
ke apa sepatutnya message yg tersirat?

[ye betul.... think outside the box........think...think...think....]

Delete

Blogger sayangibu said...

waaa..suprise nihhh...???

[tak de nye suprise apa-apa pun...]

Delete
Blogger mamadanish said...

suspen ni..

[hehhe tak de suspen apa-apa pun..]

Delete

Blogger NeroEcha said...

Dah nak packing balik Msia ker?

[dalam proses ni....]

Delete

Blogger NUR said...

kotak misteri apakah ittewww???

[dok pikir berapa kotak nak angkut ni....]

Delete

Blogger Marisa said...

wow! sungguh misteri!

[hahhah misteri apa le nak letak dalam kotak tu kan...]

Delete

Blogger Mama Adib said...

lamanya kotak ini nak memberi jawapan

[memang lama... berkotak2 nak kena pikir...hehheh]

Delete
Anonymous Lyna said...

think out of the box.

[think...think...... in side the box pun ok....]

Delete

Blogger ::Umi Sufira:: said...

Memang misterilah pos bergambar nih!kekeke...

[nak wat cam ne.. memang misteri kotak-kotak ku...]

Blogger mommy2H said...

wah..berdebar nih..belum kuar lagi jawapannya ek..

[kotak..ooo kotak.... ]

Delete

Blogger mimielola said...

AKu komen kat post sebelum ni

[ok beb!]

Delete

Blogger nelcyndana said...

u'r trying to think out of the box on how you can pack all your belongings inside 1 box & come back to malaysia...

[boleh di pakai jawapan ni.... hehhe macam mana dalam 1 kotak nak masuk brg2 dan diri kami..hehe]

Delete
Blogger mamadanish said...

aiseh....suspen masih lagi berterusan...

[lotih nak pikir ....dalam kotak dan luar kotak....]

Delete

Blogger manlaksam said...

Kotak tu boleh dikitar semula.....

[memang pun.. ade kotak2 yg perlu di kitar semula ...]

Delete
Blogger arina said...

wei! bila nak balik malaysia daaa?

[soooooonnnnnn]


sekian jawapan soklan kawan2...

Delete

5 comments:

Mrs Noba said...

cheisss...sabor jelah!
:D

IK said...

us jadinye nih...huhuhu...lama tunggu post baru kak rizza...

mommy2H said...

eh dah nak balik ker???waaaaaa..tak aci balik dulu..kata bulan 8!huhu

madamoiselleczar said...

apa kes beb? hehehe

rizza said...

mrs noba... hahhaha tu le misteri nye...

IK... bertapa jap

nor... kemas je dulu.. bukan nye nak balik esok pun.... tengah tahun la

madam za... kes kotaa ajaib... hehheh