Thursday, 15 May 2008

see u next month..

Aku rasa ni last entry aku sebelum ber"cuti"......
start cuti 18 May 2008...

Harap2 semua nya berjalan lancar... selamat pergi n selamat kembali sini....

apa pun lum kemas lagi..hehheh apa nak kemas ye??? kepala dah merewang2 dah....hehheh

yg penting dok perabis kan apa isi dlm peti sejuk tu dulu le..hehheh kang mau berkulat lak bile balik sini semula...

ok kengkawan..selamat bertemu kembali......
lepas 10 June 2008......

tak pasti dapat ke idak ber"internet" dlm masa tu..cam penuh je jadual....hehheh

apa2 pun...take care kengkawan semua...n good luck!!!!

8 comments:

afafita wafitos said...

wah lama nya nak holiday...
ke mana tu?

ceritalah sikit...

selamat bercuti..

have fun

ealyie said...

Selamat jalan2 makan angin.. khas untuk rizza n hassan! Nanti balik boleh suh hassan lukis apa dia tgk kat tempat baru ok..

Enjoy ur trip!

Ms Lola said...

SELAMAT BERCUTI!!! enjoy hbs-hbsan, jgn ingat benda2 lain

Yan said...

cuti balik Malaysia ke? hehe.. apa pun, selamat semuanya okayy..

Marisa said...

happy holiday!!!

madamoiselleczar said...

beb,
aku tertinggai tren daaa....hang nak pi mana beb? kalu balik mesia jgn lupa contact haku na..btw, hepi holidays beb!

Hana said...

salam kak rizza..
lamanya bercuti... ke mana?nak ikuttt... hehe..
selamat pergi dan pulang.

mamadanish said...

rizzzaa,
tak balik lagi ker???
:)